R.I.P <3

Nichael ♥

var en häst som inte gjorde så mycket väsen av sig, han var ursnäll lite feg
men snäll och gick fint i både hoppning och dressyren, en häst som jag tyckte
var väldigt rolig att rida eller som de flesta tyckte om att rida, snäll, sammarbetsvillig,
hoppar fint och är fin i dressyren och jätte mysig.

Men han var halt för det mesta sista tiden och det verkade inte
som att det ville bli riktigt bra.
Jag satte igång honom då han var bättre under drygt 3 veckor sen
så fick en "tant" som gillar Nicke väldigt väldigt mkt ta honom istället,
helt rättvist enligt mig! (:

och han blev sakta sämre, halt på ena bak, ngt konstigt skav/hår"bortrammling"
på ganaschen, så det fanns ju inte så mkt mer att göra en att låta honom
få somna in, jag tror inte att han skulle bli helt bra som han var förr?
   Kommer sakna honom och han kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan ♥

2008
första gången jag red honom.



DressyrKM 2009


April/maj 2009


Bild från ngn dag av de 3 veckorna jag satte igång honom .


Kommentarer
Postat av: ebba

Neeeeeeeej :/

2010-12-08 @ 20:38:41
URL: http://ebbas.devote.se

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0