Antonia<3 "sadeln"

Antonia .
ett gnägg fick jag när jag kom, det var nytt, hon verkade extra glad idag,
tänkte prova med en vanlig allroundsadel på henne idag, för tänkte hoppa
henne på söndag, och det är inte skönt att hoppa i westernsadeln får hornet
i magen, jag har testat!
Så klädde på henne och allt, reagerade inget på sadeln, inte för att jag trodde
hon skulle göra det men endå.
longera henne som vanligt, ingenting, hoppa upp, red bara i skjorts idag
så himmlans varmt! men det gick jätte bra! red ju ingen längre stund
p.g.a värmen och alla blinningar och bronsar, men galoppen gick väldans fort,
men hon är endå gullig, för hon galopperar bara snabbt, hon tar INTE bettet.
haha ! (:

Fridolf fick vila idag eftersom vi inte hade så mkt tid på oss, men han njöt av att
stå inne där det var svalt och inga flugor .

Antonia igen på söndag (:



<3

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0