Galen häst!

knalla upp till stallet vid halv 10, G. ville ha hjälp med ridlägerbarnen,
J. skulle rida ut med dom och det vore bra om en till red sist,
så jag fick rida Filipine<3 då hon som egentligen har henne på lägret
åkt till Falserbo, bra för mig .
Men hon var skvatt galen! ;'oo
rusa iväg, stod och sparka bakut, bocka på stället sen upptäcker hon
att ingen annan häst är i närheten (de har galopperat runt kurvan)
fortsätter att driva fram henne och så bara exploderar hon i full galopp
fram till de andra, haah ! x)
sen mitt i allt kom kossorna också, jaa, då kastar vi oss ner i diket
och springer skänkelvikning .
sen ska vi galoppera i full galopp i en jätte brant nerförsbacke, även fast Carabas
skrittar framför, rätt in i rumpan på hna . puckohäst! haha men roligt hade jag (:


Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0