galopprundan

Antonia,
red ut, men inte till samma stället som förra gången utan red den
s.k galopprundan, det må jag säga att det var verkligen jätte bra
galoppväg! så galopperade i intervaller men både jag och Antonia tyckte
att ökningarna var roligast haha !
men var ju tvungen att rida förbi ngra hus också .
Antonia stelnar till för en brun lövhög men hon blir inte rädd för en
skällande tax som springer runt benen på henne eller de 8-10 ungarna
som kmr fram och skriker HÄÄÄST!

Ska dit igen på tisdag, en till tjej som jag aldrig har träffat kmr dit också
och ska "provrida" Antonia, meningen är att hon ska rida Antonia för att
hon bor så nära , när inte jag är där och rider då .
så ska visa henne hur man ska göra med Antonia så att hon inte blir riden
på fel sätt och blir förstörd.
Olivia är ledig hela Augusti också vilket är jätte bra! får Antonia röra på sig
ordentligt och hon blir så glad och VILD när Olivia kmr haha ! (:


Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0