Hårdkörning .

vid 10 tog jag vi in hästarna, mkt flugor och framför allt varmt,
alla 4 skulle ju träffas idag så gjorde iordning Antonia och knalla
upp till padocken , turades om att rida.
Olivia visade lite nya "knep" och saker som jag ska tänka på,
gick bättre!
har inte tömt kameran än för den ligger på laddning, så bilder kmr
när jag känner för det.
Longerade Fridolf också gick jätte bra, han har gjort väldigt stora framsteg!

Imorgon kmr Zassah + familj, så vi åker direkt till stallet och pysslar
om hästarna och rider och så där, fredag också .
sen är det dags för hemfärd och lördag blir det uteritt på Wessie med Cassie&Asterix
(:


(:


Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0