igår, antonia

behövde inte gå och hämta hästarna idag utan de kom galopperande
så fort de såg mig, fridolf gick ju självklart rätt in, i Antonias box,
antonia förstod inte vad hon skulle göra så hon väntade på att han skulle
gå ut, gjorde han det då? nej.
Antonia gick in i boxen och fridolf galopperar ur boxen och in i sin egna,
hmm?

Klädde på Antonia sen red jag upp till padocken,
sen kom det två och ba : nu får ni flytta på er för nu ska vi longera och
vi ska ha hela padocken!
hmm?
Men vi har ju hyrt den i en timme nu, så jag fick använda halva ist ..
Antonia som inte alls är van vid att en okänd häst galopperar och bockar precis brevid henne,
så hon var inte jätte koncentrerad på vad jag ville, men det gick bara bättre
och bättre hela tiden .

D. var med och fotade lite ´+ 8årig Axel fotade också, haha ! (:

Kastade mig i poolen så fort hästarna var ute.


Foto: D.W



Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin blogg !

Följas via bloglovin kanske ? (:

2010-07-13 @ 10:37:20
URL: http://jenniesteinholtz.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tävling i bloggen! Var gärna med :) http://minchrissan.blogg.se/2010/july/vinn-handskar.html

2010-07-13 @ 16:32:56

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0