Hoppning Filipine :D<3

Jo,
lite smårädd för att rida överhuvudtaget,
då sist vi skulle hoppa och tävla samma helg så blev hon ju halt.
ville inte att hon skulle bli halt igen!
menne .. aa ..

Hoppa fram på en volt med två sockerbitar, när alla rida,
och vissa red den 100 ggr kändes det som, så var kl 10 i 7, vi slutar 7 -.-'
men vi hoppa fram på 5&½ (fem och halvan, travbom in, kryss, ett galoppsprång
och sen en oxer.) slutade på 105 CM, UHLALAA :D
kan säga att nästan alla i gruppen var väldigt glada haha, med tanke på att
vi inte hoppat mer än 80cm när det vart hoppning ..
tiden rann iväg, så hann bara hoppa 5 språng på 5&½ och två hinder på en båge.

väldigt nöjd med Filipine! <3
skötte sig utmärkt, bara det att hon är väääldigt taggad ute och då blir hon
stark, och jag får inte bestämma galopptakten, vilket inte är bra, hoppas hon
inte är sån på söndag, hästen är ju bara hoppglad haha (:
bästa hooon <3

JAG DÖDADE NÄSTAN MIN RIDLÄRARE! ;'oo
Linnea drog vattenmattan en bit ifrån mig och Filipine, Madde står och pratar med mig,
Filipine blir rädd, kastar sig åt sidan där madde stod .;'o hon trampar Madde på foten,
och Madde flyger bakåt och lägger sig på rygg .
;'oo !!!


Nu kmr bilder, vartefter kmr EV. en film.
massa tack till Vickan som filmade + fota ! <3
helt oredigerade bilder så svartvitt så länge men det får ni leva med för tillfället (:






90cm & 105 cm



Får duga så längee , fler bilder kmr nog upp vartefter, annars kolla min hästBDB (:

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0