NFK med de braiiigaste

Nfk idag, Heidi har kommit till våran grupp, mkt glad !
hon och jag har haft väldigt kul idag iaf, när vi sprang
och garva, hästen sprang tbx, MUSEN!;oo  och jaa, behöver inte
rabbla upp allt kul men endå .

lövbit är inte gott !

longering stod sedan på schemat, det gick bra faktikst, jag lär mejj snabbt!
red Griga ;d
hon studsade mera idag, alltså hoppa uppåtxd
men var ännu finare i formen idag, jag gillar henne , hon är skojj;d
   maddes ena kommentar om min ridning: Jag har inte sett henne sådär
lång och låg på jag vet inte hur länge sen, jätte bra ridet!
Då blir man väl glaa !;d

träffade Fille efter bussen, trevligttrevligt, kände inte igen han förstxd

stallet, rida Chinni .
det gick väldigt bra, fick mkt beröm, det gillar vi;)



Magnum, jag longerar;d           Heidi och jag egoouuu .                       



2 till cpeen som vill va medxd



Griga (:                                  Beckää och Kari .      Griga och jaag .

puss;*

Kommentarer
Postat av: måns

Ni hästtjejer är söta

2009-11-12 @ 20:21:33
Postat av: Karin

du gillar hästar haha

2009-11-12 @ 20:22:11
Postat av: Lisa

fina bilder, fin blogg

2009-11-12 @ 20:23:08
Postat av: Felicia

jag har ridit Griga en gång

2009-11-12 @ 20:24:00
Postat av: Linus

vad söt din kompis är på "ego" bilden

2009-11-12 @ 20:25:03
Postat av: Emma

haha jag är med i "fönstret"

2009-11-12 @ 21:40:43

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0