1 oktober - colorado , alibi

hej,

ställde kl på kvart i 7, men råkade visst somna om,
vaknar 18 min över 7, (ska möta thidla 20över7)
skynda ut i köket, bre en macka, det ringer på dörren .
NÄj! öppnar dörren i morgonrock helt yrvaket och där
står thilda ,
-ehh, hejj, vänta ! jag kmr snart .
springer uppför trappen, tar på mig stallkläder borstar håret,
springer ner till thilda och allt detta på 2 min ! WOW ! ;oo
gå till bussen . NFK .

jag och thilda har bästa morgonhumöret !
kommer en fin film på det när jag lagt upp den på youtube ;)

rida Colorado som var jordens segaste, sporrar nästa gång ?
ja tack !
sen alboga, fika med lite folk ,
rida Alibi som gick riktigt bra !
han gick väldigt fint på tygeln, speciellt på slutet,
duktiii ponniiieee (:

nu ph, snart in i duschen .



///ankihh

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0