15 oktober - trav på mantorp

steg upp kl 05.00 , då var ja ginte pigg kan jag lova !
men klädde på mig och allt, gick till bussen,
det var totalt mörker, inte många gatulampor som
funkade heller -.-'

06.15 gick bussen från Kullborg,
framme 06.45 i nkp rece .
gick bort till statiol möta upp resten av NFK gruppen,
åka buss till Mantorp .
otroligt hyyper ! ;oo

först massa stallsysslor,
sen var det dags att köra travhästarna .
fick en häst som hette Wille,
tog på han allt, väldans massa remmar överallt,
och lite småkrångligt, men jaja .

sen köra ute i naturen , det var jätte kul och fick beröm (:

Cicci - nu går det lite fort .
jag - men det är kuuul hih (:
cicci - sakta ner lite, så kalle hinner med .


det var grymt kul dag, blev dock sent, hemma i huset vid sju .

BTW !
till OMG 's kommentar ,
hejj omogen !
du kan ju ringa min mobil ist, med tanke på
att vi måste ha vart kompisar på ngt sett,
som du påstår, jag sviker tydligen ?
annars är det ditt problem, eftersom du lider av det,
och det blir INTE bättre av att skicka anonyma kommentarer,
då förändras inget .

tack för bäst dag i Mantorp !
det kmr fler bilder och på mer folk, såfort jag fårbilderna .



hej, vi åker buss .



thilda och jag, redo för att köra trav .



titta ! jag kör faktikst ! (: Wille hette han .

///ankihh


Kommentarer
Postat av: Emma

Du vet att du kan hitta anonyms Adress och besöka henom istället ;)

2009-10-17 @ 18:24:07

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0