galna hästar ;oo

kolla på film om körning , ska ju till mantorp nästa
vecka och köra trav, vår lilla grupp på NFK,
bussen går kl 07.00 från NKP rece. suck !
men sov igenom hela filmen, var uppenbeligen inte
ensam om det, thilda ?

jag och thilda skulle släppa in hästarna, heh ..
när jag öppnar den nedersta tråden till valackhagen,
vänder mig om för att ta bort den översta, vad gör
Rowen för ryck då ?
storhästen drar ner skallen och full galopp mot mejj,
och sticker under över tråden, de andra hästarna börjar
tagga och kutar fram, får panik, thilda tar bort eltråden och
kastar den mot mig och hästarna skenar i full fart mot stallet,
lite vi garva sen ?


Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0