Mantorp, jag är bra på att köra (yy' .. intee

stiga upp kl fem denna tors också,
knalla ner till bussen vid sextiden .
buss igen, träffa alla , (Linnis,Emma,Thilda,Rebecka+fler)

köra en hinderbana med shettisen Manda,
haha på slalomen lyckades jag att köra ner alla konerna
utom en, så ingen seger där x'd
men ja gär nöjd endå, har aldrig köärt shettis ;oo
och det är mkt svårare än vad man tror !

sen köra storhäst på travbanan ! jippey !
jag och rebecka vid varsin häst, rakstreckan när hästarna
drog som jag vet inte vad, kolla vi på varann samtidigt och
får värsta flinet tbx hah (:
Men jag vann ;d med Ulvs Wille , stoolt* .

buss hem, kom hem halv sju, ganska slut nu, full fart hela dagen .
har hö innanför alla mina kläder -.-
hökrig med emma, beckää och thilda på höskullen i mörker
är inte att rekomenderas !



Manda .


///ankihh

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0