Antonia! <3 MASSOR AV BILDER!

hejj.

Gick upp relativt tidiga ca 9.
gjorde mig iordning, gick ut i hagen och fotade antonia lite,
några bilder på fridolf också.

Vartefter tog jag in dom, de fäller så in i bomben just nu.
efter en halvtimme med piggborsten syntes ingen skillnad från
när jag började ;s

Men ta på westernsadeln och all annan utrustning. först var hon helt
stirrig, men det var för att mia gick ut med fridolf och gick iväg eftersom
iris skulle rida, så vi var lite osams i början, hon hade nästan ingen fokus
på mig, bara på fridolf som lunkade iväg.
men när han var borta så var det inga problem!
hon skötte sig jätte bra, lyssnade på mig och kom ihåg allt som vi gjort
innan.
skritta iväg till padocken och rida där, trava över upphöjda bommar som
hon tog väldigt fina kliv/hopp över. hon var jätte duktig!
och det märktes att hon tyckte dagen var väldigt rolig.
Så jag är jätte nöjjd med henne . speciell häst det dära (:
Bilder ! det kommer upp fler bilder vartefter men ligger fler bilder på min
häst bilddagbok, klicka HÄR så kommer du dit ;)




gullig (:



Fridolf (:








Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0