clearround. 80cm Filipine<3

hejj.

banhoppningsträning idag (clearround). hade ju då självklart filipine.
hon var jätte fräsch på framhoppet och så(:
och väl inne på banan var hon jätte duktig!
jätte fina språng det kändes jätte bra!
0 fel på hinder, men jag red fel på 7an, svängen dit var knepig
och blev ett stort språng in på 6an så jag hann inte svänga,
men jag är endå jätte nöjjd!
för hon var jätte duktig! bara jag som klanta mig, men sånt som händer;)

ladda upp filmen från hoppningen, så kan ni själva se (:

btw.
så ska jag bara kolla med skjutsen, för jag tänkte åka till Lilla Hageby på
hoppningen i slutet av maj, och ev. på träningstävlingen de har i dressyr
helgen efter (: med Filipine då, ska bara kolla med skjuts, annars tror jag
allt är klart? (:



Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0