dressyrhästen<3

hejj.

kom upp till stallet, Filipine hade lera ända upp över knäna+kastanjerna,
härligt, bara börja borsta.
30 min senare är all lera borta och hon var jätte fin (:

rida.
dressyr, jobbade med öppna och sluta.
oh gosh! Filipine var jätte fin! förut har det gått OK när jag ridit henne
men idag, tillslut var det bara att hålla i tyglarna även i galoppen (vilket
aldrig har hänt med henne förut) hon var verkligen jätte fin.
och har hittat en bra takt på henne också.
så jag var så mycket mer än bara super glad efteråt.
bästa häst <3
Madde tyckte också att vi passade jätte bra ihop och hon var jätte fin
och allt var riktigt bra helt enkelt!(:
fick många fina kommentarer efter ridpasset att hon var fin och vi passade o.s.v
då blir man glad! :D

inga bilder från idag:(
men Josefine skulle ev. komma nästa vecka när vi har hoppning,
om vädret tillåter är det ute, hoppas.


<3


Kommentarer
Postat av: Boråsryttaren

Hoppas du får en bra dag :)

2010-04-18 @ 09:02:21
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0