uteritt med Filipine. Galna hästar! 2 avramlingar på 3 min! :'o

hejj.

stallet klockan 9, fodra, spåna, mocka o.s.v
sen blev det fika till mig, Cassie, Julia & Viktoria.
bara för att G. & Carina tyckte vi varit så duktiga hela denna vecka
med att rida ut och hjälpa till i stallet.
rida ut idag med HAHAHAH! säger jag bara.

jag - Filipine
Cassie- Carabas
Julia-Champis
(viktoria med sin ponny Mysak)

hästarna var lugna till en början, sen började vi trava, fortf.
lugna. sen när vi skulle ta första galoppen vart de sjövilda! ;'o
Filipine började bocka och sparka, Carabas bocka och Sparka.
hör ett "waaah!" vänder mig om, ser Cassie på marken, Carabas galopperar
bakom mig ser jätte lycklig ut, försöker få stopp på Filipine och sen försöka stoppa
Carabas.

Upp på ryggen igen, Cassie slog sig inte men blev jätte lerig!
travar lite igen, känns bra så vi provar galopp igen,
hästarna börjat att bralla igen och Cassie flyger ännu en gång av..
2 avramlingar på loppet under 3 min! bra jobbat xd

haha rejällt med lerig blev hon! men guud vad vi garvade.
vi gav upp galoppförsöken. de var redan galna i både traven och
lite i skritten, skrittar in i skogen, hoppar över två diken för att komma ut,
Filipine hoppade jätte bra, dock att hon tog bettet och skenade iväg efter -.-'
men fick stopp på henne ganska fort.
tillochmed Champis busa :'o
Julia höll på att ramla av xd, hon hängde på sidan av honom.
haha! men kul hade vi! fotat lite grann! (:
de kmr här nedanför, lägger nog in fler på BDB (det går fortare att ladda där) klicka HÄR

Hoppning med Filipine ikv :D<3




bästaa <3


viktoria och Mysak (:

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0