ajj ! .. uteritt och Galen häst

Dagen började bra .. jo eller itne .
ska hämta Filipine och Cassie skulle hämta Karlo från hagen,
Filipine är den med lägst rang och de jagar ofta henne, men
det brukar de inte göra om "människor" står och håller på med
dom ..
sätter på Filipine över ttglarna och håller på att sätta dit nack"remmen"
helst plötsligt så kmr Krusa i världens fart, allt jag hinner uppfatta är
Filipines bog som jag får i sidan flyger bakåt ramlar i leran och ser fyra hovar nära
mitt huvud, ställer mig upp i väldans fart och då galopperar Filipine runt
som en galning jagad av Krusa, tränset har ramlat ner och fastnar i både
frambenen och bakbenen, trodde tränset skulle vara trasor och hästen
skulle skada sig, fick tag på henne tillslut, tränset var en enda stor lerklump,
men det enda som gått sönder var spännet till sidostycket på ena sidan .
Dagen börjar bra? näjj ! -.-'

Kmr in i stallet fixar, hinner att bli sparkad och tränset krånglar, men hejja!
Tillslut kommer vi iväg, jag, rosa Filipine, Cassie och Karlo, Vickan och Mysak .
allting går bra, Filipine fick vara först då hon itne går att hålla för att hon jämt
vill springa om alla andra .
sen efter ett tag så hoppar vi ngra diken och en stock , Karlo fick ngt ryck och
stegra? sätter iväg i all världens fart, hoppar stocken, diket svänger runt ett träd,
då Cassie ligger på halsen och jag och Vickan asgarvar, Karlo hoppar ett annat
dike, hoppar över en buske!;'oo och sen stocken tbx till oss, haha!
Karlo såg lycklig ut men Cassie såg vettskrämd ut xd

Filipinen hoppade diket drogiväg till stocken och full galopp rakt fram med
Mysak efter sig, gissa om Karlo blev galen när vi försvann iväg i galoppxd
men fick stopp på dom ganska snabbt .
annars har allt gått jätte bra! skrattat har jag gjort mkt speciellt ÅT Cassie
och Karlo xd

biilder ,.
Foto: Cassie och Vickan, tack!




Min rosa prinsessa (': <3


Vickan och Mysak (:


Jag, Filipine & Cassie, Karlo (:

Tack för grym dag! :D

Kommentarer
Postat av: Cassie

Mohaha, TROTS det som hände mig var det ändå kul :')

2010-08-21 @ 22:18:50
URL: http://wcassie.blogspot.com

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0