Filipine, dressyrträning

Trodde det skulle gå urusuelt att rida idag, då jag inte ridit
henne på ca 2 månader, men när jag väl började rida gick det
riktigt bra! lärde mig massa nytt och bra saker,
och Filipine har inte varit så fin med mig förut som hon var idag.
och hade glömt sporrarna hemma, brukar inte få ngn direkt bjudning
och hon brukar vara lite småseg men det gick hur bra som helst!
så jätte nöjjd! :D
kan man få lite nerförsbacke nu ?

och Sofia var jätte bra! men om det ska bli en grupp på tisdagarna,
dressyrspecial så ska jag vara med, för man lär sig jätte mkt!
men tänker inte sluta i hoppspecialen på fredagar (;

hann inte med fjordingarna idag då jag kom på tok för sent hem
och bussen skulle gå om en halvtimme, så vi bestämde att vi ska
åka imorrn ist, vid 12-13 ngnstans där (:


Film kmr snart, YT ska bara laddaklart .
bilder så länge (:






<3

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0