Filipine, hoppning

Lektion för Fia, vi dressyra och hoppade lite eftersom hinder endå
stod framme, gick hur bra som helst!
gick ju inte så bra på slutet för mig och filipine förra terminen, men
det är bara att sudda bort nu, vi är påväg tbx ! (:
Hoppade bara 80 då me det var lite titthinder med infångare och sådär
kom lite nära en gång men hon hoppar endå . stort hjärta . och det gör
mog väldigt glad, så jag kan börja lite på henne igen ^^

sen gick jag och mamma ner och köpte pizza, myys !

IMORRN så ska jag, Cassie och Vickan rida ut (filipine, karlo, mysak)
haha, filipinen kmr inte att se klok ut ! ;'oo
men tar med kameran, då kmr ni förstå vrf ..


Jag och Filipinen, en av miina favorit bilder, taget av Vickan ! (:

Kommentarer
Postat av: Vickan

hiiiiiiii jag kommer ju inte se klok ut imorgon

2010-08-20 @ 22:24:41
Postat av: ankihh

sv: haha me jag då ! du ser ju ut som en picnikfilt jag är ROSA, HALLÅ! nästan 18 år och rosa ! ;'oo

2010-08-21 @ 10:20:21
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0