Antonia, Paskall, Fridolf .

Antonia

Har bara longerats i dryga 10 min . till en början var hon ganska ovillig, tvekade och ville inte alls. men är man bestämd så brukar det gå, och det gjorde det. jätte duktig var hon när hon väl kände för att anstränga sig. Men sedan var både fingrar och tår som isbitar så vi tog in henne så nu står hon och mummsar hö.

-En matpaus och värma sina tår och fingrar .

 Paskall

Gjorde jag ett försök till att longera, haha. men den hästen verkar korkad
som ett spån!  xd han fattade ingenting, efter 20 min gav vi upp.
Men tänkte rida honom nästa gång vi åker dit.
NÅGON SOM HAR ETT FÖRSLAG TILL SMEKNAMN TILL PASKALL ?

Fridolf

Longerades som vanligt. gick hur bra som helst, som vanligt! (:
Tänkte jag skulle som om det gick att få honom att gå i trappan,
Antonia kan ju . men vi gick i trappan och han klarade det utan problem .
Gick bättre neråt än vad Antonia gör. duktig shettis! <3


Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0