HAHA! flyga av? x'D (film)

som avslut på denna termin så lekte vi, jag tog självklart av
sadeln och red barbacka, eller alla gjorde det utom en haha.
Filipine var inte direkt skön att sitta på, världens ryggrad!
Värmde upp och red cadrill, sen gymkhana.
jag och Johanna ägde, vann alla ggr utom en, vi är inte så grymma
på att äta kex och sen vissla även fast vi fuskade haha.

sen blev det självklart BARBACKAHÖJDHOPPNING haha!
började lite lågt och höjde och höjde, allting gick bra,
kom in stort för det mesta, slog i rumpan i hennes ryggrad. ajj!
när vi kommer mot 90cm hindret så ser jag att det blir stort
och säger "NÄJJ INTE SÅ STOOOOOOOOOOOOORT" sen flyger
jag så vackert upp i luften och sedan ner på ryggen igen.
HAHA! finns med på filmen i slutet xd
gillar ljudet på alla/mig .
Christine vann på 1m . men jag är nöjd haha!

VÄRLDENS BÄSTA FILIPINE <3


Kommentarer
Postat av: Tove

Mysig blogg :)

Allt bra med dig?

2010-12-18 @ 14:53:31
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0