HoppKM sön 5 dec

Jo, banan var riktigt enkel, snett igenom långsida varannan gång,
trodde jag skulle glömma den för den var så lätt :p
men inne på framhoppet så höll vi på att gå omkull en gång
då hon snubblade till direkt i landingen men det gick bra,
hon stannade några ggr, kände att hon krävde väldigt mkt av
mig idag och att hon skulle låta mig sköta det mesta så det var
inte bara att släppa och hon skulle sköta resten, så ja ..

Men kom in på banan kändes bra, tänkte inte satsa ngt bara gå
runt, men när vi väl var där inne så satsa vi järnet haha .
vi var första dubbelnollan (:

Och var snabbast av alla så vann klassen OCH blev KMmästare på
lektionshäst i hoppning (': <3
kan inte vara stoltare än så över min fina flicka!
lyckligast på hela jorden var/är jag (:
Choklad till mig och massvis med morötter till Filipine vann vi (:

Film och bilder på ritten:




<3


KMmästarna i hoppning 2010 (:
vänster: Vinnare privathäst, lektionshäst, lektionsponny, privatponny.

Kommentarer
Postat av: Cassie

I don't know why men lektionsjäst ser jävligt roligt ut XD

2010-12-05 @ 21:57:09
Postat av: Sara

Grattis! :D

2010-12-07 @ 10:40:59
URL: http://www.saraaandersson.devote.se

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0