Lördag, lucia

Fullspäckad dag!

Sov till kl 10, kände mig förtjänt av det, har itne sovit ut på 2 veckor,
så var riktigt trött.
Lillasyster kom hit runt 12, då blev det upp till stallet, ta in Filipinen
och putsa lite på henne oc göra henne fin inför luciashowen.
byta om, stressa massor och prata onödiga sakermed alla.
När det väl var dags så var det riktigt stressigt, folk och hästar över
allt men det är ju det som är charmen med det hela?

Filipinen var taggad till max när vi vi där inne men hon är rolig när hon
är sådan! Men allting var jätte kul! har filmat så film från vissa nummer
kommer på måndag för då ska jag redigera filmen på B.'s dator då det
är en speciell kamera ..

Orkade inte rida Lux efter allt ståhej var bara hungrig och illamående IGEN!:/
så han fick vila men det är inget som han direkt dör av, haha !

Hem till Maria och dom och äta middag och efterätt.
Nu ska jag och lillasyster kolla på film sen väntar sängen! (:
godnatt!


Min fina <3 foto: Vickan

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0