överskottsenergi? jo tack ..

gav mig upp till stallet trots att jag mådde skit.
kränger mig upp på hästen som hade gott om överskottsenergi,
vi gjorde många galoppskänkelvikningar längs långsidorn,
tvärtemot vart vi skulle, sprang mest bara på och allmänt
överpigg . hoppade några språng när vi väl kom till hindrena
efter alla kastningar åt höger och vänster haha .

Redäven igenom dressyrprogrammet gick jätte bra,
underbart fin form URNÖJD dock så dör hon lite när man saktar
av, men hon orkar helt enkelt inte bära upp sig själv
och det vet jag ju, men formen var perfekt!
hoppas det går minst lika bra imorgon som det gått idag.

Red igenom programmet inför luciashowen med Millah,
jaa.. vi måste skärpa oss en hel del så vi inte blir så
glömska och flummiga för då går det inte så bra ..
haha .
Nu ska jag sova och nässprayen får bli min bästa vän över natten .


<3

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0