I snöpadocken

Hade precis satt oss i bilen för att åka till hästarna då Malin ringer,
(Malin är en tjej som bor ganska nära hästarna som rider Antonia,
hon började i höstas) Visade sig att hon och Olivia (Olivia är själva
proffset av oss fyra, det är hon som har ridit in Antonia och är även
den person som Antonia lyder minsta vink av, Antonia vågar göra
saker med Olivia, hon litar verkligen till 100 % på henne, ganska coolt.)
Iaf, så var båda dom två påväg till hästarna, vilket betyder att vi alla
fick träffas, har inte gjort det sen i somras .

Vi tog med oss alla tre hästarna upp till padocken.
Jag började rida Pascale och Malin red Antonia, Mamma longerade
Fridolf, Olivia var fotograf .
Gick bra, men har aldrig ridit en sån seg häst som Pascale. LORD!
sporrar och spö nästa gång säger jag! men han var riktigt fin.
ponnyn kan! (:

Hoppa upp på Antonia efter en stund också, gick rätt bra men hon
testar en del, genom att få för sig att vändaom och nej, jag tänker
INTE gå dit! men det gick bra .

Mamma red båda hästarna hon med, jaa .. alla fyra red .
Antonia sprängde också padockstaketet och gled ner i "nerförsbacke"
i ett dike när Olivia satt på .
vet inte vad jag ska säga om den dära hästen längre, litar inte på henne speciellt
mkt längre ..

BILDER :

Jag och Pascale .


Mamma och Fridolf .



Jag och Antonia .



 Mamma & Pascale , Jag & Antonia .


Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0