Åby.

hejj.

kom nyss hem från Åby.
idag har vi övat på att lasta eftersom det kommer att ingå
i provet om 3 veckor, men har ingen direkt panik, kan ju
redan lasta(Y) + lastning på tis med grönt kort kursen.
repetion är kunskapens lära.
eller hur man säger.

ALLA SOM VILL VETA VIKKEN HÄST EMMA SKA HA NÄSTA VECKA
NÄR DET ÄR HOPPNING, KLICKAR PÅ BILDEN UNDER! X)


analys av ridpasset:
Hade Moa, en seg dam när det gäller dressyr och drar
som jag vet inte vad när det är hoppning.
Men hon var endå relativt fin, tror det hade gått bättre med
sporrar, ponnysporrar. och så var jag lite irriterad när jag började
att rida (hände en grejj vid lunchen som jag störde mejj på.)
och mitt humör tror jag påverkade min ridning väldigt mkt.
Men sen så hoppade vi lite grann, markarbete.
var inte beredd på att hon skulle dra så mkt som hon gjorde
så klämde ur mejj ett snyggt "woho"
men det gick bra! (: ganska nöjd.

Bussen hem.
Nu ska jag käka tänkte jag sen stallet.
ska prova kameran hur det blir om man fottar hoppbilder i ridhuset.
Thilda är försökskanin med sin ponny David.
huhu!(:


Moa.

Kommentarer
Postat av: Nannis

Tyvärr har jag inte sett ngt copyright märke! ;)

2010-02-18 @ 17:20:35
URL: http://xnannisx.blogg.se/

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0