dressyr med Filipine (:<3

hejj.

efter skolan blev det självklart hem.
jobbade på nyhetsuppgiften på engelska lite.
vid halv 5 blev det stallet.
Filipine som varje fredag! (:

Och det var en klar förbättring från förrförra veckans
dressyrpass!
gick så himla bra! är jätte nöjjd med både mig själv och henne!(:
vi går framåt! (Y)
det som jag måste jobba lite mera på är att mina armbågar gärna
åker ut, mamma trodde att det hade att göra med att Filipine
blir så stark emellanåt och att jag då tar ut armbågarna för att
få mer "kraft" när jag tar förhållningar.
men super nöjd! (:
Gillar den lilla hästen (:<3

Nu blir det film med mamma<3
och imorrn ska jag ev. fota Thilda (annars blir fotningen på sön)
annars tänkte jag åka in en svängtill Avantia,
har en del saker jag vill köpa till både mig och hästen.


får bli den bilden tills jag skaffar ngn ny.
hoppas på att det blir snart(:

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0