sön em

hejj.

har inte gått att uppdatera ngt, då min dator valde
att inte sammarbeta med mig.
blev inget fotande med Thilda då hon blir sjuk lätt
och nu när det är så kallt är ju inte det så lyckat.
för vi vill ju inte att hon ska bli sjuk nu när det är lov.
så vi bestämde att vi får ta det en annan dag;)

Ringde Millah, som redan var uppe i stallet!;o (hon sover alltid till minst 12 elr ngt? )
så gick upp till henne, idag har hon haft sin ponny i ett år,
så hon hade gjort en tårta till Svarten. gulligt!(:
Umgicks med henne och så modella hon lite också.
så fotande blev det endå! (:
Jag slänger upp ngra bilder så länge. men då mitt photoshop inte vill sammarbeta
med mig ännu en gång, så kommer det fler bilder vartefter.


Klicka på bilderna så blir de större! (:

Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0