Utbytestävlingen mot Åby (hoppning)

Kvart över 7 var jag i stallet. bara jag och Amanda där.
Halv 8 . bygga bana + skotta spåret .
göra iordning Karlo, knoppa . som jag faktisk vart riktigt
nöjd med! jag som brukar vara usel x)

Rida fram och vid 10 gick första starten. Malin och Cherry.
haha lite höga skutt hon tar, kan säga att Malin har en grymt
bra balans!
Hela sörpings laget rullade på och det kändes riktigt bra!
alla red suuper!
och Åby red också riktigt bra,
men det var många som inte bytte när de hade fel galopp
och sånt får man ju avdrag på :p

ta in hästarna, plocka undan hindrena och samlas i cafeterian för fika:d
JAG ÄLSKAR KAKOR! :D
tror Matilda och de andra märkte det. hahax)

Prisutdelning.
den invinduella (stav?) stilbedömningen vanns av Lotta! (:
det roliga var att jag, matilda och Amanda sa det och Lotta bara TYYST! haha (:
men vi hade rätt iaf! så grattis till henne! hon var riktigt duktig!
Två kom Felicia. bra jobbat! (:
Och trea kom Beckää från Åby (vi går i samma klass)

det laget som vann var ..
Söderköping!
ohh vi är grymma! vann med ungifär 25 stilpoäng, vi är braa!
Så blågula rosetter till oss! (:


bilden får kopieras , men bara av de som var närvarande vid tävlingen (:

Kommentarer
Postat av: Hoppbloggen

Grattis! :)

2010-03-01 @ 21:42:33
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0