Söta bilder från hagen idag!(:

Hejj,

Nu har jag varit ute i kylan och nästan frusit fingrarna av mej,
okej kanske lite överdrivetxd men kallt var det iaf.
Men här kommer bilder på hästarna som var såna söta fotomodeller.
Måste tyvärr sätta copyright märken på dom):
med tanke på att jag sett ngra av min bilder på andras bilddagböcker,
och det är ju tråkigt!:/ så ni får föreställa er hur söta bilderna är utan märkena.
(:



Lindhöjdens Carizma


Cherry

Cherry och Karlo.


Daiva.



Ferdinand.



Månen.



Galant.

Jaa, de bilderna får räcka så länge(: Kmr väl upp fler vartefter.
Nu ska jag käka.


Kommentarer
Postat av: alice

Tack! dom är tagna med en vanlig digitalkamer! och har ej redigerat dom! men vädret hjälper till att få bra skärpa!

2010-01-30 @ 23:22:09
URL: http://kruthuset.webblogg.se/

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0