BILDER!

Hejj,

Jag tänkte uppdatera med ngra bilder som jag hitta när
jag kolla runt på datorn, och göra en liten analys av min egna ridning,
Jag tror att det kan vara nyttigt att göra såna lite dåochdå.(:
   Bilderna får mej att sakna sommaren! vill rida i t-shirt igen!
Fotat med systemkamera och det gillar vi!(:


Här står jag och D-ponnyn Alibi. fotot är taget sommaren 2008.
Och jag har inte en blekaste om vad jobba i form betyder den sommaren.
lägg märke till att jag är blond.


Jag och favorithäst nummer 2, Karlo;* Fotot är taget 26 April 2009.
Och jag har lärt mig hur man jobbar i form här x)


Jag och Natacha 3 maj 2009.


Jag och Nicke, hästen jag hade på dressyrKm'et, larvhästenx)
Taget 31 maj 2009


Denna bild är bra mkt nyare! taget den 16 juni sommaren 2009.
Ponnyn jag sitter på heter Aala.


Jag och min älsklingspojjke Champis (som ni borde veta nuxd)
bilden är tagen 4 augusti 2009.


Jag och Boppen, den 5 september 2009 i valdermarsvik.

Jaa, och det är nyttigt att kolla på gamla bilder och filmer,
man kan se vad man gör bättre och behöver förbättra,
som ni ser på dessa bilder är att jag måste lyfta blicken och titta
framåt, istället för att titta ner på hästens hals, och bära min hand.
dessa bilder är ett väldigt bra exempel för det är ett mellanrum mellan att
bilderna har fottats och jag har inte märkt det förän nu, och ingen har
direkt sagt det till mig förän nu på sista tiden.
Så det är ngt jag kommer att jobba med, och ha som mål att ha en mera
buren hand och lyfta blicken. (:



Kommentarer
Postat av: emelina

kan du lägga upp lite bilder på min favvohäst aala??



SNÄÄÄÄLLA!!!

2011-06-11 @ 10:52:50

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0