Just having fun . <3

gick upp tidigt och åkte till Antonia, försöka slippa att rida när det är så himmla
varmt och massa blinningar och bronsar!
men varmt var det när vi kom, men det blåste lite idag, så inga flugor nästan .
skönt!
gick upp med henne till padocken, hade ju planer på att hoppa,
men det fick bli westernsadeln idag för jag glömde min ridväst "hemma"
och får inte hoppa utan eftersom hon inte hoppat på 1år?
men galoppera från stillastående och sen tvärnit, hon är jätte duktigt på det
och hon blir så himmla ivirig att sticka iväg att hon knappt kan stå
stilla sen, haha !
hon skötte sig iaf jätte bra idag! (:
Just having fun . <3

Fridolf, gick vi bara med en sväng, öva på att stanna när vi stannar och backa när
vi backar.

Bilder :



Just having fun . <3

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- En glimt av mitt hästliv :D

Hejsan :D

Jag kör veckans läsare på bloggen och det hade varit kul om du ville vara med :) Läs mer här: http://satilaryttaren.blogg.se/2010/july/veckans-lasare-d.html

2010-07-11 @ 17:10:23
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0