äventyrsbana, 15 m höjd ;'o

Jo, ingen APU idag.
Utan istället åka till Åby och "köra" äventyrsbanan,
som innebär sammarbete och höjder.
hinderbanor på 15 meters höjd, klätterväggklättring fast på berget.
Klättra upp på en pinne, tjock som en elstolpe, 15 meter upp.
hoppa och ta tag i en pinne ca 15 meter ut.
hoh! skräckblandad förtjusning.
haha men roligt hade vi .
-heta bilder nedanför-

Stallet, Vickan hoppträna, eller jag var "ridlärare",
hoppade en roliga bana med titthinder och kombinationer,
de har blivit jätte fina på så pass kort tid!
duktiga är dom .
Släppa ut Filipine i hagen som har vilat idag, Carizma fick också vila (:

biilder :


Klättrar, och min rumpa är het i selen, jag vet ^^




Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0