Dressyrtävlingsträning , Filipine .

Hon var jätte fin på framridningen,
som vanligt ..
sen när jag kommer in på banan så bara blää, ej sammarbetsvillig
som innan, suuuck ..
men lossade ju längre in i programmet vi kom (L:C1)
hon lyssnade förvånadsvärt bra på mina hjälper och stack inte
en enda gång med mig inte ens försökte , så var jätte nöjde med
henne när jag kom ut , trodde det skulle gå riktigt bra faktiskt.
men det tyckte inte domaren likadant som jag,
asså det gick bra! men inte lika bra som jag trodde och denna domare
hade hårdare bedömning en den på förra dressyrtävlingen ,
så alla fick mycket sämre idag än förra gången .
kom 4:a , är väl nöjd men det finns ju några saker som kunde gått
bättre självklart ! (:

-ingen film, då jag inte hitta ngn som ville filma-


Kommentarer
Postat av: Boråsryttaren

Hoppas du har haft en bra vecka :D

Kramar :)

Glöm inte att kika in i min blogg :D

2010-06-20 @ 22:00:46
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0