Åby - hoppning med Moa

hejj.

dagen fick börja med att gå till stallet, hämta shapsen
som jag glömde ta med igår som sagt.
skynda till bussen.
Åka in till Åbys stall.
Genomgång inför provet nästa vecka .
som innehåller bla.
-foder
-lastning
-utbildningsskalan
-ryttarens klädsel
-hjälper

o.s.v

Rida
hoppa Moa ..
första rundan gick inte så bra, hon sprang mest bara och jag hade ingen
som helst kontroll! och jag som är så bra på att klaga xd
sa ju självklart att hon inte var rolig, men ska jag vara ärlig så är inte
hästar som springer och man kan knappt stanna dom, inte min typ av häst ;p
Andra rundan.
så var hon jätte fin, kändes mycket bättre. hon drog inte lika mycket och så
fick jag mer kontakt med bettet, så då blev jag nöjd och glad igen.
men hon är fortfarande inte min typ av häst ;p

hem. och nu sitter jag här. har precis ätit upp det sista av tårtan som blev över igår.
har laddat upp massa hästbilder på bilddagboken nu, enda från 2007-2010
klicka här så kommer ni direkt dit;) bilderna är på den 1 mars .

Nu ska jag väl plugga lite inför provet, och leka runt i Photoshop<3
kommer upp några PS-bilder när jag är klar, om jag blir nöjd förståss (:

Inga bilder från idag glömde fota:/
men ni kan ju alltid kolla på en film från förra hoppveckan på Åby eller vrf inte
ngn av de andra videosarnas?(:



Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0