Daniel Svensson - hoppträning! :D MASSA BILDER!

hejj.

vid halv sju var jag uppe i stallet imorse, fodrade lektionshästarna
lite snabbt, borstade av Filipine och sen kom B.
satte på henne transportskydden och fleecetäcket och allt(:
Hon hade inte blivit lastad på 2 år, sen hon kom hit då, så jag trodde
hon skulle bli svårlastad, men allt hon gjorde var att frusta gå bort med
rumpan från "plattan" sen gick hon rätt in.
grym häst det dära! <3

Åkte in till NFK, resan gick jätte bra hon stod helt stilla.
lasta av henne. och gå in till stallet där hon fick stå i box.
jag tror aldrig jag sett henne så lycklig som hon var idag!
öronen var framåt hela tiden och hon såg allmänt lycklig ut och fick
snabbt nya kompisar (:

extriör genomgång och så, sen göra iordning bäst Filipine nerre i kylan,
mina fingrar var isbitar.
hoppträna, guuh! vad lycklig hon var, jätte taggad och sprang väldigt mycket,
man bara kände hur lycklig hela hon var, skönt för henne att komma ifrån samma ridskola
lite, få lite miljöombyte (:
inte ett enda dåligt språng, men galoppen var fel 1 elr 2 ggr men den rättade hon snabbt.
hon var grymt bra iaf!

blir tyvärr inga bilde rpå mej, för bilderna blev suddiga elr ngt?
men när jag fotade tyckte jag inte det ;s mycket bättre bilder än i vårt ridhus iaf ..
men andra mysiga bilder har jag utanför som snälla Heidi fotade<3

men nu antar jag att ni inte orkar läsa längre så här kmr  BILDER (:
(om ni vill se fler bilder fårn dagen .. klicka HÄR)


Filipine<3


Nannis och Candy (:


Nathalie och Nisse (:


Thea och Griga (:


Filipine <3 underbarast av de underbaraste. gillar dig massor! du är bäst<3


Beckää och Princess (:


Linnis och Colorado (:


Jennie och Iris (:


Bea och Magnum (:

OCH SEN BLEV DET 2 AVRAMLINGAR, HANNA-NORBERT.
OCH BECKÄÄ OCH PRINCESS SOM STÖRTADE IN I ETT HINDER:/
KAKA TILL OSS:D
men ingen skadade sig allvarligt som tur var!



-Heidi får avsluta detta inlägg (: -



Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0