dressyrtävling med Filipine (:<3

hejj.

stallet vid halv 8 göra fin Filipine inför dressyren.

hon var jätte fin på framridningen och mindre fin på banan
men helt okej (formen) hon lyssnade bra på mig, vart lite stark
i galoppen men annars lyssnade hon finfint!

Fick 65,93 % vilket jag är jätte nöjjd över! + att det är min och Filipines
första dressyr tsm och min andra ngnsin!
Kollade på dressyrresultatet på hemsidan aldelles nyss, om det hade varit
riktig tävling istället för clearround idag så hade jag vunnit klassen! ;'o
2 placerade och jag kom 1:a Millah 2:a på 65,556 %
attans! me kom hem med en blåvit rosett iaf (:
bådar gott inför min och Filipines framtid?(:
tryck HÄR så kan du själv få se (:

här kommer bilder och filmer från dagen, tyvärr ingen musik på filmen då den var
i fel filformat för att kunna att redigeras:( men ni får väl helt enkelt lyssna på egen
musik eller bara njuta av ljudet på läktaren (:






<3

Kommentarer
Postat av: Hoppbloggen

Roligt att det gick så bra :)

2010-03-28 @ 05:24:16
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Såg fint ut :) Blir nog super i framtiden det där ;)

2010-03-29 @ 20:17:22
URL: http://eliinsofiia.webblogg.se/

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0