OMG! (: bästa Filipine<3

hejj.

kom nyss hem från stallet. red den bästa Filipine! <3
det första jag gjorde var att ta av tidemantygeln, bäst att träna
när jag får chansen eftersom dressyren är på lördag, och då
får jag ju som sagt inte ha den.
men hon var super duper fin, verkligen. jag är jätte nöjd.
sådär fint har hon inte ens gått med mig med tidemantygeln.
Fia tyckte att det såg jätte fint ut och att det var en stor förbättring sen
sist hon såg mig rida Filipine (ca 1 månad sen hon såg)
så det är kul, känns bra inför lördag, har fredag att träna också.
då det är dressyr för Madde (:

nu ska jag hoppa in i duschen, sen sova! sov ju drygt bara 3 timmar
som högst inatt (:




Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0