Programträning med Filipine + systemkamerabilder(:<3

hejj.

min dag börjar med stallet. Var där vi ca 8,
bortsade och mös med Filipine.
Gjorde henne iordning, lindade med hennes nya bruna lindor
som jag köpt + det fina bruna (dyraxd) shabraket.
hon var så fiin :')

Hon gick jätte bra på framridningen, första gången jag red henne
utan tidemanntygeln, så glad endå.
rider in på banan och rider programmet, när jag bara har två moment kvar
tror ni inte jag glömmer bort vad som kmr efter? hahxd Jo!
så gjorde halt och bara "Madde! vart ska jag!!? "
Hha, som tur var är det bara träning idag(:
   Och man hade ju tio min på sig, så andra rundan fick man bättra på det
som man själv + Madde tyckte, så jag valde att rida om halva programmet
och då satt det! (:
Filipine skötte sig jätte bra, vart lite stark emellanåt, så det blev en del
halvhalter. men söt endå! (:

Fixade en fotograf också! Nikon kamera<3
dom i ridhuset vart allmänt konsiga, suddiga, tror han glömde ställa in
på sport?
men tog massor av JÄTTE söta bilder utanför! dom kommer nu (:



han siktar inte så bra? halva öronen är borta :( men bäst endå:D


avlsutar den bästa med denna bild, på min puffiga jacka x)





Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0