3års test, vreta

hejj.

jag och Thilda tog bussen in till stan då,
hoppar av vid rece och går till statoil väntar tills
vi skulle samlas kvart i 9 då, ingen där! WTF?
fem min senare inser vi att vi är på fel ställe,
ser spårvagnen komma en bra bit bort, SPRINGER
till den, över vägen nästan överkörd. hoppar över en mur och in i
spårvagnen, hjärtat var i halsgropen efter det.
När vi väl är på rätt plats springer i stort sett thilda rätt ut i vägen,
stå och försöka hålla fast henne medans alla i bussen glor på
oss, haha.
men tillslut kom vi över.
Nu tänkte jag inte skriva ngt om dagen med hingstarna och alla.
utan tänkte visa en liten film som jag klippt ihop från dagen lite snabbt (:



Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0