:'( !

var för ledsen för att blogga igår .

men Filipine kändes konstig redan från början, men när jag
rider med tideman (som jag gör på hoppningen) så brukar
hon vara lite konstig, lite fyrtaktig i galoppen b.l.a
lite seg var hon också, men det var ju väldigt varmt, så ingen större
tanke.
men 30 min in på passet, så kändes det.
Madde "böjde" hennes ben, så skulle jag trava framför henne.
men kände redan efter ngra steg att hon var halt.
madde tittade på mig och bara "jag är lessen, men du får gå in med henne"
Blev erbjuden annan häst, men ridlusten var 0 efter det!
så gick hem.

ingen tävling för mig idag då:'( så himmla tråkigt! när jag sett fram emot
detta i mer än en månad ..
och ska hoppa 1m & 1m på NORF om två veckor.
jag tvivlar på att hon är frisk tills dess, när hon har varit halt innan
har det inte varit kortvarigt.

så Carizma fick stå idag, då min ridlust är totalt borta. tror inte jag rider
imorrn kväll heller?
men var uppe och kolla till sjuklingen som gått i en sjukfålla hela dagen och
fick nu stå inne över natten, rejällt med kelig var hon.
stackars ! :'( <3

Kommentarer
Postat av: Cassie

Usch, så himla synd är det. Gud jag kunde inte sluta tänka på det igår kväll och hela dagen idag, :( om det är ngt så säg bara till, okej? <3

2010-05-22 @ 22:43:25

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0