Filipine<3

var hemma vid ca 3 tiden ngn gng idag.
stallet nästan direkt.
roligt att träffa många som man itne sett på nästan en vecka,
haha!
Cassie och jag är sjukt taggade tills på lördag,
då bär det av till NFK, Filipine och jag är anmälda till lokala.
ska bli jätte kul! ser vi fram emot!

Dressyra på Filipine idag.
först hade hon gått innan mig, med näsan rätt upp i vädret i en timme,
så de första 10 min diskuterade vi om hon skulle fortsätta gå med
näsan i vädret, eller göra som jag ville och arbeta lite.
jag vann.
haha.
men det gick riktigt bra! (:
-bilder-

efter ridpasset gjorde jag och Cassie som man brukade göra när man var
liten, plocka så mkt gräs man orkar och ge till favorithästen, haha.







det får räcka.
ligger fler på min hästBDB (:
http://filipine.bilddagboken.se (:

Kommentarer
Postat av: Boråsryttaren

hoppas du har haft en bra vecka :)

2010-05-16 @ 22:04:10
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0