hoppelihopp (:

Hoppade, har tjatat om att hoppa lite omhoppningssvängar ett tag
och idag så gjorde vi det.
red ute och detblåste kallt, Filipine var taggad till max!
jätte stark och pigg.
men det gick jätte bra!
gjorde en skarp kurva, från kortsidan (2m in står hindret)
vände helt om, 2 galoppsprång och hon hoppar hindret,
På trean fick vi in 1 galoppsprång,
och mitt i språnget säger jag högt/"skriker"
ÄR HON INTE UNDERBAR ELLER!?
haha, alla började garva xd

Hoppade 80-90 eftersom jag ska hoppa det på lokala på NFK 22 maj (:
men det gick jätte bra!

Hoppa imorrn på henne igen, då vi har hoppuppvisning(:

kmr förhoppningsvis bilder från imorrn om jag lyckas hitta ngn som kan filma(:

Kommentarer
Postat av: Allroundryttaren

Dags för dig att värva röster för du är en av dem som har chansen att bli månadens blogg :D



Lycka till

2010-05-08 @ 11:02:49
URL: http://allroundryttaren.blogg.se/

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0