hoppuppvisning, Filipine<3

Jag, Nicoline och Christine red fram i spöregn,
då ponnyridning och voltige och andra saker var i ridhuset.
kändes bra, hon var riktigt framåt och glad (:

Gick in i ridhuset, då vi hoppade fram på gröna muren,
vågplanket och ngra hinder.
sen så hoppade vi en grundomgång, min runda bleev på 90(:
guuh! hon var jätte duktig! lyfte jätte fint på benen och lyssnade
på när jag tog förhållningar såväl som ökade.
eftersom vi skulle visa hur det går till på en tävling på banan,
så gällde det att man gick felfritt, och det gjorde vi (:
en sekund långsammer än Karlo i grunden.
sen kom det till omhoppning.

hon är bara för underbar!
gjorde jätte snäva svängar i ett högt tempo och kom
jätte bra in på varje hinder, gasa järnet! (:
vi vann! (:
haha, 4 hundradelar snabbare än Karlo och Christine! (:
bästa Filipine(:<3


det gröna markeringen bakom hindret är grön mur, och det blåa är vågplanket.



Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0