Norrköping horseshow

hellu.

möta thilda nere vid bussen sen till Åby,
samlas, första gången som HELA hh1 är på åby,
haha, men iaf. börja bygga fram banan, kan säga att det var
rejällt med jobb! infångarna var INTE lätta!
så tog ett bra tag innan banan var färdigbyggd, haha!
jag, bea och Thilda strosa runt ett tag på marknaden,
kolla runt lite, hitta inget jag ville ha, men Filipine har ju
inte ens fått tillfälle att använda sina andra nya grejor.

Betyg
sen så var det dags att få betyg på kursen ridning & körning grundkurs.
Anna - jahopp, vilket betyg tror du att du fått då?
Ankihh - G ?
Anna tittar på mig och ler, typ som att skämtar jag elr/bara korkad?
Anna - varför tror du det? har du läst betygskriterierna ?
Ankihh - näjj (a)

så gick vi igenom kriterierna, och uppfyllde alla ;'o
det trodde jag inte! så jag har fått ett MVG i den kursen, OMG!
trodde jag aldrig! men glad är jag iaf, och kursen slutar ju nu
så, jag ska ta och baka mig en kaka, för att jag var så duktig! (:

tog ngra bidler med mobilen från idag,
och denna häst har inte ens ngnsvans, bara svansroten, så klaga inte
på Filipines svans!


Thilda, Bea & jag .

Kommentarer
Postat av: Cassie ^^

Tjoho, grattis på dig :D<3

2010-05-27 @ 21:15:52

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0