sjukling, update.

Ledig idag.
så vid 8 knallade jag upp till stallet.
släppa ut hästarna, Longera sjuklingen.
det är iaf vänster fram som hon är halt på ,
så började med vänster fram, såg inte bra alls ut,
kändes ju lite trist, bytte varv, då haltade hon nästan ingenting.
bytte varv igen, och då var det mkt bättre!
menne, Madde trodde redan i fredags att hon var öm efter att HH2+hovslgare
skodde henne i torsdags (inget illa mot dom, men förstår hur jag tänker?)
men det ser ut som att det är på rätt håll, håller tummarna.
och om det går att rida henne på onsdag,
så blir det NORF 6 juni, men är det sådär lite osäkert så får jag avanmäla mig,
igen ..




Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0