massa text ..

det har inte hänt så mkt idag, är inte så många i skolan nuförtiden .
men Linnis, Heidi och Jenny underhåller så det är roligt iaf! (:
slutar om 50 min, då blir det bussen hem.
skulle ha åkt till ett annat stall efter skolan, men hon som jag skulle
åka med är inte här så det blir väl inte av antar jag?

så tänkte bara åka hem och slappa, var ett tag sen jag gjorde det med,
är så förbaskat trött på kvällarna, skolan suger all ork ur mig .
Imorrn är det ridskola hela dagen, tror att vi har hoppning eller markarbete?
men är inte riktigt säker (:

men jag har däremot varit duktig idag!
lämnat in bara idag:
1. ENG B - speecher
2. ENG B - Write an own speeche
3. Naturbrukaren fall 1

och nu håller jag på med herbariumet, om jag kör på nu så hinner jag klart
sen har jag bara en liteliten matteuppgift som göres på 5 min, duktigt ankihh!


Filipine <3


Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0