Träningstävling, Fursta gård 80 och 90 cm. 6 november

Moa sov här över natten så vid halv 8 knalla vi upp till stallet,
gjorde iordning Filipine så hon blev fin.
lasta henne och åkte iväg .

Kom dit ganska tidigt men känner att jag behöver lång tid på mej
att värma upp henne, då hon inte brukar bli lika stark sen när
det väl gäller .
Tillslut kom vi till framhoppet, precis när vi är över krysset så
börjar en häst brevid att bocka och fara runt, Filipine tyckte det såg
lite roligt ut så hon gjorde likadant. haha ! (kmr med i filmen)

80cm- gick bra bortsett från att jag red som en kratta, tur att jag
har en häst som är bäst och hoppar iaf, 80 cm, 0 fel. rödvitrosett.

90cm - red mkt bättre i denna klass. men då hon var lite trött på framridngen
så tog jag det lugnt, kmr in på banan, trodde fortf. hon var lite trött.
styr mot första hindret, så är vi igång i en dragkamp.
haha! hon var jätte pigg och hoppa upp sig jätte fint ! (:

90 cm, 0 fel.

Så blev en bra dag, dubbelnolla. bäst häst! (:

FILM ÄR PÅVÄG! den kmr upp imorrn! (:
bilder så länge, foto: B.


Min mamma, Filipine<3 och jag på ett litet höörn (:


framridning




Framhopp 80cm.


Filipine, hoppar in stort därav usel sits. 80 cm


Efter 80'n.


enda bilden ifrån 90 cm.


(:<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dubbelnolla? Var det omhoppning?

2010-11-08 @ 07:43:48

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0