Antonia

Antonia idag ,
troraldrig jag hört fridolf gnägga förut men idag när
vi kom så gjorde han det och gjorde ngra bock och sparkar när han
galopperade mot oss i hagen, tog in de båda djuren och gjorde iordning,
började med Antonia som jag tog ut i rundkorallen, löslongerade .
duktig som vanligt men lite mera lyhörd idag .
sen red mamma en kortis .
jag red ut och galoppera i skogen . hon är så duktig!

när vi kom tbx gick jag in i korallen med henne igen, tänkte testa
en ny sak .. löslongera utan repet, så mina armar fick snurra som "drivande effekt"
gick ju jätte bra! ;'o har film på det den kmr upp imorrn då jag inte har moviemaker
på denna dator , tog även av sadel på henne och red lite barbacka, vilket hon
verkade uppsaktta då westernsadeln är väldigt tung och hon för en gångs skull
fattade mina hjälper riktigt ordentligt då hon kände dom tydligt.

Fridolf - löslongerade jag för första gången, gick jätte bra! han var
urduktig! fattade allting direkt och sprang på av sig sj .
hoppas Zassah följer med ner hit snart så hon kan hoppa honom lite, han har
riktiga talanger (:




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva ett inlägg där du förklarar vad du menar med löslongskering? :)

2010-09-09 @ 16:39:01

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0