Filipine, Clearround, smedby .

Vid 10 var vi framme vid smedby, lasta ut henne direkt och gjorde
henne iordning och bara gick runt på området medans alla hoppa
och sådär, bara för att hon skulle lugna ner sig, hon var ganska
så nervös.

När det började bli framåt 70 klassen red jag fram länge på stubbåkern,
hon var ganska så het och stark, stack med mig på järdet ett X antal
ggr, haha! gulling (:
så vart hon riktigt avgalopperad, gick in på framhoppet, så fort hon ser
ett hinder så tog hon bettet och sprang mot hindret och hoppa av i världens
språng, haha! även mot det puttelilla krysset, hon gillar att hoppa?
så framhoppet gick jätte bra!

In på banan, första start i 80'n, kom över 2ans hinder, var jätte nöjd!
då mitt mål var att kunna komma över 2 hinder . kom till 5an där fick vi
ett stopp (mitt fel!) sen så var hon jätte fin banan igenom. så 4 fel .

Innan det var min tur igen i 80'n så hann jag bara skritta jätte kort och sen
gå in på framhoppet och hoppa räcket, in på banan igen.
hon tog bettet och sprang banan runt i ett aldelles för högt tempo, men
runt kom vi och felfritt . så jag är superduper nöjd med henne idag!
det var över mina förväntingar . hejja oss!

Foto: B. & Moa.
Bilder så länge, filmen är påväg upp på YT! (;






Kommentarer

Kommentera? :

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0